SALA DUŻA

PN
  • 18:00 > 19:15
    Vinjasa średn.zaawansowani
  • 19:20 > 20:35
    Hatha Yoga z Marysią
    dla poczatkujących
WT
  • 19:00 > 20:15
    Hatha Yoga z Marysią
    dla poczatkujących
  • 20:30 > 21:45
    Yin Yoga z Marysią (powięziowa)
    grupa ogólna
ŚR
  • 18:30 > 19:45
    Vinjasa -dla początkujących
  • 20:10 > 21:20
    Vinjasa sredn.zaawansowana
    na zapisy;do godz.18:00
CZ
  • 18:30 > 19:45
    Vinjasa średn.zaawansowani
  • 19:50 > 21:05
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa ogólna
PT
  • 18:00 > 19:15
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa średnio.zaawansowana
  • 19:45 > 21:00
    Kundalini z Adą
    Dla wszystkich poziomów zaawansowania (mała sala)
SB
  • 09:00 > 10:15
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa ogólna
  • 10:30 > 11:45
    Vinjasa średn.zaawansowani
ND

W AKTUALNOŚCIACH WEEKENDOWY GRAFIK ZAJĘC !!

  • Zajęcia Mysore przeznaczone są dla każdego rodzaju poziomu zaawansowania , uczymy tradycyjnie , biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby praktykującego staramy się przystosować każda nową osobę według jej obecnych  możliwości fizycznych.
  • Vinjasa w Srody na godz.20:10 – zapisy do godz.18:00 (prosimy o powiadomienia sms)
  • Kundalini yoga w każdy piątek na 19:45; prowadząca Adrianna Banaszyńska ( zajecia płatne na miejscu tylko gotówka wdł.cennika prosimy o zapisy)
  • W kazdy pierwszy piatek nowego miesiaca zaparszamy na Noc Mantr (wdł.kundalini joga) – prowadząca Adrianna Banaszyńska
  • Noce Mantr : 03.07,03.08,04.09,02.10

 

SALA MAŁA

PN
  • 19:15 > 20:30
    Ashtanga-prowadzona/Mysore
    Początujacy/średn.zaawansowani
WT
  • 19:00 > 20:15
    Ashtanga-prowadzona/Mysore
    Początujacy/średn.zaawansowani
ŚR
CZ
  • 19:50 > 21:10
    Mysore z Moniką
    wszystkie poziomy zaawansowania
PT
SB
  • 08:45 > 10:15
    Ashtanga prowadzona I seria
    Dla początkujących
ND

 

 

Cennik

ilość wjeść

PLN

wejście jednorazowe

35,-

4 wejścia

110,-

8 wejść

170,-

OPEN – bez limitu

210,-

Private class (1 sesja)

150,-

W zajęciach mogą uczestniczyć osoby, które posiadają ważny karnet lub wnoszą jednorazową opłatę przed zajęciami. Karnet jest ważny przez 30 dni od dnia udziału w pierwszych zajęciach. W każdym momencie można dołączyć do grupy, nie prowadzimy zapisów na zajęcia.

Zajęcia indywidualne po wcześniejszym ustaleniu terminu z nauczycielem – 150 zł

Płatność tylko gotówką, przepraszamy za utrudnienia.

0d 1.09.2018 akceptujemy karty Multisport Plus i Multisport Senior.

 

 

Opis zajęć

Grupa początkująca

Grupa ta obejmuje swym zakresem naukę podstawowych asan  oraz używania pomocy do jogi. Jest zalecana dla osób, które zaczynają ćwiczyć jogę, oraz dla tych, którzy wracają po przerwie do praktyki. Zajęcia są dostosowane dla każdego, niezależnie od wieku czy sprawności fizycznej. Jeżeli czujesz niepewność dotyczącą swojej sprawności fizycznej lub chcesz mieć solidne podstawy do dalszej nauki jogi, ta grupa będzie doskonała dla Ciebie W czasie ćwiczeń używane są pomoce, takie jak: koce, klocki i paski – wykorzystane do indywidualnych potrzeb. Zajecia trwają 60min.

Grupa średniozaawansowana

Grupę średniozaawansowaną tworzą osoby, które ćwiczą regularnie i pragną pogłębić swoją praktykę. Zestaw asan w tej grupie jest poszerzony od zakresu realizowanego przez grupę podstawową. Miarą zaawansowania w jodze nie jest rozciągnięcie ciała, ale zwiększona świadomość swojego ciała. Poza podstawową znajomością pozycji bardzo ważna jest kontrola napinających się mięśni, czucie kości i stawów, umiejętność płynnego oddychania.

W grupie średniozaawansowanej zaczynamy się również uczyć pozycji odwróconych (tj. wykonywanych do góry nogami), takich jak świeca, stanie na przedramionach, stanie na rękach, stanie na głowie. Pozycje te działają bardzo korzystnie na nasze ciało, powodując odciążenie nóg i narządów wewnętrznych. W jodze przypisuje się im działanie regeneracyjne dla całego organizmu, stymulację odporności, regulację pracy gruczołów dokrewnych oraz działanie lecznicze w przypadku bólów głowy i problemów z zatokami.
Zajecia trwają 60min.

Grupa zaawansowana

Grupa zaawansowana dla osób regularnie praktykujących oraz dla nauczycieli, po wcześniejszym przygotowaniu na grupie ogólnej. Zajęcia bardzo wymagające, skupiające się na pogłębieniu praktyki, dopasowane do potrzeb danej grupy, w trakcie lekcji sięgamy po pozycje z wszystkich grup asan.

Ashtanga Yoga – informacje dla osób  początkujących

Ashtanga yoga jest wymagającą metodą ,aby rozwinąć stabilną i bezpieczną praktykę należy praktykować kilka razy w tygodniu;Początkowo zaleca  sie 2-3 razy w tygodniu.

Ważne jest budowanie praktyki przez  dłuższy czas  , po którym  stopniowo  dodawane są kolejno  asany;

  • wszystkie zajęcia w stylu Mysore sa odpowiednie dla osób początkujących.
  • prosimy osoby początkujące o wcześniejszą rejestracje e-mail
  • minimum 1,5 godz. przed zajęciami nie powinno sie spożywać żadnych posiłków aby wyłączyć działanie  układu  trawiennego
  • zaleca się wzięcie przed zajęciami ciepłego prysznica lub kąpieli po to aby wpłynąć na ocieplenie układu mięśniowego i aby wesprzeć proces detoksykacji, który jest wywoływany przez pocenie się w trakcie praktyki, aby nie zakłócać tych procesów , odczekaj z kąpielą przynajmniej godzinę po praktyce.
  • przynieś ze sobą ręcznik i zabierz swoja mate( jeżeli ja posiadasz, w innym wypadku na miejscu sa szkolne)
  • jeśli masz jakieś pytania dotyczące praktyki (asan/ćwiczeń) lub trudności wynikające  z wszelkiego rodzaju zmian ,które na początku są nietypowe – porozmawiaj z nauczycielem  ( stare obrażenia lub blokady mogą pojawić sie ponownie pod wpływem regularnej praktyki).

Ashtanga Yoga

Ashtanga Yoga to wymagająca praktyka ktora pozwala praktykującemu rozwijać swoj największy potencjał zarowno na poziomie fizjologicznym, psychologicznym jak i duchowym . Siła , wytrzymałość i pot to jej wyjątkowe aspekty, dzięki którym ciało staje sie bardziej wzmocnione , elastyczne i zrelaksowane , mysli stają bardziej przejrzyste, a poprzez głębokie odpuszczenie jestesmy w stanie uwolnić sie od wszystkiego co nas rozprasza.

Ashtanga yoga charakteryzuje sie ustalonymi sekwencjami ćwiczeń ( asan ) tzw. ” serie”. Każda seria składa się z kolejnych asan, w ramach których każda pojedyncza pozycja przygotowuje nas do następnej. Pierwsza seria “Primary Series” (w sanskrycie “Yoga Chikitsa”) yoga therapy – oznacza terapia jogą , Jest przeznaczona do wzmocnienia ciała i układu nerwowego oraz wspomagania procesów leczenia . Druga seria, “Intermediate ” (Nadi Shodana), oczyszcza system nerwowy i jest jednocześnie bardzo energetyczna co oznacza ze wpływa na nasze emocje – otwiera kanały energetyczne . “Advanced Series A, B” są przeznaczone dla bardzo zaawansowanych uczniów i wymagają wysokiego poziomu siły i sprawności. Konieczne są lata regularnej praktyki.

Śri K. Patthabi Jois (zmarły w maju 2009 r.) był najwyższym uznanym autorytetem w dziedzinie Ashtangi Yogi którą na nowo odkrył, rozwinął oraz praktykował ze swoim guru Krishnamacharya (1888-1989 wielkiej sławy Yogi oraz uzdrowicielem ) , a w 1948 roku założył Ashtanga Yoga Research Institut w Mysore (Indie). Na początku lat 70- tych Sri K. Patthabi Jois i jego syn Manju Jois zostali zaproszeni przez swoich entuzjastycznych uczniów do USA co spowodowało rozkwit Ashtangi Yogi w świecie. Manju Jois pozostał w USA i od tego czasu nieprzerwanie uczy jeżdżąc po całym świecie co nas niezwykle raduje poniewaz daje to nam możliwość uczenia sie od źródła.

 

 

 

Zarówno dni pełni, jak i dni nowiu są obserwowane jako święta jogi w tradycji Ashtangi Yogi. Jaki jest tego powód?

Fazy księżyca

Podobnie jak wszystkie rzeczy o wodnistej naturze (ludzie są około 70% wody), jesteśmy dotknięci fazami księżyca. Fazy ​​księżyca są określane przez względną pozycję księżyca względem Słońca. Pełne księżyce występują, gdy są w opozycji i nowe księżyce, gdy są w związku. Słońce i księżyc wywierają grawitacyjny ciąg na ziemię. Ich względne położenie powoduje różne doświadczenia energetyczne, które można porównać do cyklu oddechowego. Energia pełni księżyca odpowiada końcowi wdechu, gdy siła prany jest największa. Jest to ekspansywna, wznosząca się siła, która sprawia, że ​​czujemy się energetycznie i emocjonalnie, ale nie do końca uziemiona. Upaniszady stwierdzają, że główna prana żyje w głowie. W czasie pełni księżyca jesteśmy bardziej uparci.

Nowa energia księżyca odpowiada końcowi wydechu, kiedy siła apany jest największa. Apana jest kurczącą się, skierowaną w dół siłą, która sprawia, że ​​czujemy się spokojni i uziemiona, ale gęsta i niechętna wysiłkowi fizycznemu.

The Farmers Almanac zaleca sadzenie nasion w nowiu, gdy siła korzenia jest najsilniejsza i przesadzanie w pełni księżyca, gdy siła kwitnienia jest najsilniejsza. Ćwiczenie Ashtangi Yogi z czasem sprawia, że ​​jesteśmy bardziej dostrojeni do naturalnych cykli. Obserwowanie dni księżycowych jest jednym ze sposobów rozpoznania i uhonorowania rytmów natury, abyśmy mogli żyć w większej harmonii z nią.

Z

Styczeń

  • Piątek 10.01 (Pełnia)
  • Piątek 24.01 (Nów)
Z

Luty

  • Niedziela 9.02 (Pełnia)
  • Niedziela 23.02 (Nów)
Z

Marzec

  • Poniedziałek 09.03 (Pełnia)
  • Wtorek 24.03  (Nów)
Z

Kwiecień

  • Środa 08.04 ( Pełnia)
  • Czwartek 23.04 (Nów)
Z

Maj

  • Czwartek 07.05 (Pełnia)
  • Piątek 22.05 (Nów)
Z

Czerwiec

  • Piatek 05.06 (Pełnia)
  • Niedziela 21.06 (Nów)
Z

Lipiec

  • Niedziela 05.07 (Pełnia)
  • Poniedziałek 20.07 (Nów)
Z

Sierpień

  • Poniedziałek 03.08 (Pełnia)
  • Środa 19.08 (Nów)

Z

Wrzesień

  • Środa 02.09 (Pełnia)
  • Czwartek 17.09 (Nów)
Z

Październik

  • Czwartek 01.10 (Pełnia)
  • Piatek 16.10 (Nów)
  • Sobota 31.10 (Pełnia)
Z

Listopad

  • Niedziela 15.11 (Nów)
  • Poniedziałek 30.11 (Pelnia)
Z

Grudzień

  • Poniedziałek 14.12 (Nów)
  • Środa 30.12 (Pełnia)

Opis zajęć

MYSORE

 W naszej szkole nauczamy Ashtanga Yoga w tradycji Sri K. Patthabi Jois
(Mysore / India). Nauka w stylu Mysore oznacza indiwidualną praktykę Ashtangi niezależnie od naszego poziomu rozwoju. Na zajęciach Mysore wykonuje się samodzielnie sekwencje asan ułożone przez Sri K. Pattabhi Joisa, w tempie dostosowanym do rytmu swojego oddechu. W praktyce obowiązuje zawsze ta sama kolejność asan, natomiast zakres i stopień zaawansowania wykonywanej sekwencji może ulec zmianie.

Mając doświadczenie i kwalifikacje w nauczaniu, zapewniamy każdemu uczniowi pogłębienie jego indywidualnej praktyki, zarowno na poziomie fizycznym jak
i mentalnym. Nacisk kładziony jest na indywidualne wsparcie każdego ucznia, tak aby każdy mógł ćwiczyć Ashtanga Yoge niezależnie od wcześniejszej wiedzy
i fizycznych wymagań.Początkujący są tak samo mile widziani jak zaawansowani uczniowie.

*Zajęcia Mysore nie są prowadzone w dni księżycowe.

MYSORE

 W naszej szkole nauczamy Ashtanga Yoga w tradycji Sri K. Patthabi Jois
(Mysore / India). Nauka w stylu Mysore oznacza indiwidualną praktykę Ashtangi niezależnie od naszego poziomu rozwoju. Na zajęciach Mysore wykonuje się samodzielnie sekwencje asan ułożone przez Sri K. Pattabhi Joisa, w tempie dostosowanym do rytmu swojego oddechu. W praktyce obowiązuje zawsze ta sama kolejność asan, natomiast zakres i stopień zaawansowania wykonywanej sekwencji może ulec zmianie.

Mając doświadczenie i kwalifikacje w nauczaniu, zapewniamy każdemu uczniowi pogłębienie jego indywidualnej praktyki, zarowno na poziomie fizycznym jak
i mentalnym. Nacisk kładziony jest na indywidualne wsparcie każdego ucznia, tak aby każdy mógł ćwiczyć Ashtanga Yoge niezależnie od wcześniejszej wiedzy
i fizycznych wymagań.Początkujący są tak samo mile widziani jak zaawansowani uczniowie.

*Zajęcia Mysore nie są prowadzone w dni księżycowe.

Medytacja oznacza “zaznajomienie sie” i jest sposobem eksploracji ludzkiego wnętrza.

W naszym codziennym życiu zmysły zwrócone są na zewnątrz, medytacja daje wspaniałą możliwość skierowania się do wewnątrz i wsłuchania sie w siebie.

Medytacja pomaga uspokoić i zatrzymać myślenie oraz zrównoważyć emocje, może także wznieść nas na wyższe stany świadomości spokoju i czystości umyśłu.

Wszytskich pragnacych wyciszenia i skoncentrowanych na swoim wnętrzu, zapraszamy na grupowe zajęcia z medytacji.

Dołącz teraz!

Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy uczniów, aby pogłębiając praktykę podczas zajęć jak i również warsztatów stacjonarnych oraz wyjazdowych. Mamy nadzieję że poprzez praktykę odnajdziecie wewnętrzna harmonię, stabilność ciała i umysłu oraz pozytywne nastawienie w obliczu zawirowań i obowiązków codzienności.

Dołącz do nas na facebook'u, śledź nasze dwa profile i bądź zawsze na bieżąco.

Wszystkie Prawa Zastrzeżone © 2019 domyogi.pl - projekt i realizacja - www.strona-internetowa.com