SALA DUŻA

PN
  • 07:15 > 08:30
    Poranna Hatha yoga z Marysia
    grupa początkująca
  • 09:00 > 10:15
    Hatha yoga
    Marysia
  • 10:30 > 11:45
    Yin Yoga z Marysią (powięziowa)
    grupa ogólna
  • 11:00 > 12:15
    Aerial Fit z Olena
    grupa poczatkujaca
  • 17:30 > 18:30
    Aerial z Olena
    grupa poczatkująca
  • 19:00 > 20:15
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa początkująca
  • 20:30 > 21:45
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa ogólna
WT
  • 07:30 > 08:30
    Hatha yoga z Marta
    grupa początkująca
  • 09:00 > 10:15
    Aerial z Olena
    grupa średniozaawansowana
  • 10:30 > 11:30
    Hatha Yoga z Karolina
    grupa ogólna
  • 18:30 > 19:45
    Hatha Yoga z Marysią
  • 20:00 > 21:10
    Yin Yoga z Marysią
ŚR
  • 07:30 > 08:30
    Hatha yoga z Marta
    grupa początkująca
  • 09:00 > 10:15
    Aerial z Olena
    grupa średniozaawansowana
  • 10:30 > 11:45
    Hatha Yoga z Marysia
    grupa ogolna
  • 18:00 > 19:10
    Aerial yoga z Karolina
    grupa poczatkujaca
  • 19:15 > 20:30
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa początkująca
CZ
  • 07:30 > 08:45
    Poranna Hatha yoga z Marysia
    grupa początkująca
  • 09:00 > 10:15
    Aerial z Olena
    grupa średniozaawansowana
  • 18:15 > 19:30
    Aerial z Olena
    grupa średniozaawansowana
  • 19:40 > 20:55
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa początkująca
PT
  • 08:45 > 09:45
    Core class z Marysią
    zajęcia wzmacniające
  • 10:30 > 11:45
    Yin Yoga z Marysią
  • 17:00 > 18:00
    Core class z Marysią
    zajęcia wzmacniające
  • 18:15 > 19:30
    Hatha Yoga z Marysią
SB
  • 09:00 > 10:15
    Hatha Yoga dynamiczna z Marysią
  • 09:00 > 10:15
    Aerial
    grupa poczatkująca
  • 10:30 > 11:30
    Yoga Kids
    od 7-12 lat
ND
  • 10:00 > 11:15
    Hatha Yoga z Marysią
    grupa ogólna
  • 19:00 > 20:15
    Szczęśliwy kręgosłup z Marysią
    (zapisy)
  • Zajecia aerial  Yoga Kids – zapraszamy dzieci w wieku od 7-12 lat.
  • Sobotnie zajecia z Aerial dla dorosłych na godz.9:00 odbywaja sie co drugi tydzień ;  w pazdzierniku :12.10,26.10 , listopad 02.11 , 16.11 , 30.11

 

SALA MAŁA

PN
  • 07:30 > 08:45
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 08:45 > 10:00
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 18:30 > 19:45
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 20:00 > 21:15
    Yoga Sivananda z Jolą
WT
  • 07:30 > 08:45
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 08:45 > 10:00
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 12:00 > 13:15
    Joga dla seniorów
    na zapisy
  • 20:00 > 21:15
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
ŚR
  • 08:45 > 10:15
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 17:15 > 18:30
    Hatha Yoga z Marysia
    grupa początkująca Marysia
  • 19:15 > 20:35
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
CZ
  • 07:30 > 08:45
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 08:15 > 10:00
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
  • 19:00 > 20:20
    Mysore z Moniką
    początkujący/zaawansowani I i II seria
PT
  • 08:45 > 10:15
    Ashtanga-Led Class
    I seria prowadzona srednio zaawansowani /zaawansowani
SB
  • 10:30 > 11:45
    Ashtanga-Led Class
    połowa I serii prowadzona dla poczatkujacych
ND

 

 

Cennik

ilość wjeść

PLN

wejście jednorazowe

35,-

4 wejścia

110,-

8 wejść

170,-

OPEN – bez limitu

210,-

Private class (1 sesja)

150,-

W zajęciach mogą uczestniczyć osoby, które posiadają ważny karnet lub wnoszą jednorazową opłatę przed zajęciami. Karnet jest ważny przez 30 dni od dnia udziału w pierwszych zajęciach. W każdym momencie można dołączyć do grupy, nie prowadzimy zapisów na zajęcia.

Zajęcia indywidualne po wcześniejszym ustaleniu terminu z nauczycielem – 150 zł

Płatność tylko gotówką, przepraszamy za utrudnienia.

0d 1.09.2018 akceptujemy karty Multisport Plus i Multisport Senior.

Aerial Yoga

Aerial yoga charakteryzuje się lekkością i swoboda ponieważ w trakcie praktyki  podtrzymuje nasze ciało w chuście.

W powietrzu stajemy się Leccy i zwinni co pozwala nam odkryć  inne doznania ruchowe jak i poszerzać ich zakres który w bezpośrednim zetknięciu z mata jest niemalże niewyczuwalny.

Ruch w chuście jest zatem specyficzna forma  która jest w stanie rozwinąć nas na wielu poziomach zarówno tym fizycznym  jak  i mentalnym , Aerial yoga ukazuje nam inna stronę możliwości rozwoju naszego ciała, wspiera praktykę yogi tradycyjnej.

Może być zatem  typowa praktyka budującą siłę lub sztuką sama w sobie.

Opis zajęć

Grupa początkująca

Grupa ta obejmuje swym zakresem naukę podstawowych asan  oraz używania pomocy do jogi. Jest zalecana dla osób, które zaczynają ćwiczyć jogę, oraz dla tych, którzy wracają po przerwie do praktyki. Zajęcia są dostosowane dla każdego, niezależnie od wieku czy sprawności fizycznej. Jeżeli czujesz niepewność dotyczącą swojej sprawności fizycznej lub chcesz mieć solidne podstawy do dalszej nauki jogi, ta grupa będzie doskonała dla Ciebie W czasie ćwiczeń używane są pomoce, takie jak: koce, klocki i paski – wykorzystane do indywidualnych potrzeb. Zajecia trwają 60min.

Grupa ogólna

Grupę średniozaawansowaną tworzą osoby, które ćwiczą regularnie i pragną pogłębić swoją praktykę. Zestaw asan w tej grupie jest poszerzony od zakresu realizowanego przez grupę podstawową. Miarą zaawansowania w jodze nie jest rozciągnięcie ciała, ale zwiększona świadomość swojego ciała. Poza podstawową znajomością pozycji bardzo ważna jest kontrola napinających się mięśni, czucie kości i stawów, umiejętność płynnego oddychania.

W grupie średniozaawansowanej zaczynamy się również uczyć pozycji odwróconych (tj. wykonywanych do góry nogami), takich jak świeca, stanie na przedramionach, stanie na rękach, stanie na głowie. Pozycje te działają bardzo korzystnie na nasze ciało, powodując odciążenie nóg i narządów wewnętrznych. W jodze przypisuje się im działanie regeneracyjne dla całego organizmu, stymulację odporności, regulację pracy gruczołów dokrewnych oraz działanie lecznicze w przypadku bólów głowy i problemów z zatokami.
Zajecia trwają 60min.

Grupa zaawansowana

Grupa zaawansowana dla osób regularnie praktykujących oraz dla nauczycieli, po wcześniejszym przygotowaniu na grupie ogólnej. Zajęcia bardzo wymagające, skupiające się na pogłębieniu praktyki, dopasowane do potrzeb danej grupy, w trakcie lekcji sięgamy po pozycje z wszystkich grup asan.

Joga w ciąży

Zapraszamy już od pierwszych tygodni ciąży, zarówno Panie, które dopiero zaczną swoją przygodę z jogą, jaki i osoby wczesniej juz praktykujące. Specjalne przygotowane sekwencję, powtarzane refularnie, przynoszą szereg korzysci: pozwalają utrzymać właściwą masę ciała w trakcie ciąży, ułatwiają oddychanie, zapewniają własciwy dopływ tlenu do płodu, zapobiegają obrzękom, przeciwdziałają zaparciom, zapobiegają powstawaniu żylaków, przeciwdziałają bólom kręgosłupa i głowy, uelastyczniają i rozciągają mięśnie dna miednicy, pachwin i stawów biodrowych, przyspieszają powrót do formy po porodzie. Zajecia trwają 60min.

Joga Kids

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat. Mają za zadnaie utrzymanie prawidłowej postawy bądź też korekty już powstałych wad, dobrze odziałowują na kręgosłup oraz polepszają koordynację ruchową. Specyfika zajęć jest dopasowana do potrzeb i możliwości młodych uczniów – sa to zajęcia dynamiczne, sporzytkujące pokłady energii,do pozycji wchodzimy na krótkie czasy, aby w pełni zachować skupienie i uspokoić umysł. Przed pierwszymi zajęciami prosimy o wcześniejszą konsultację opiekuna z nauczycielem. Zajecia trwają 45min.

Szczęśliwy kręgosłup

Sekwencje przeznaczone dla każdego – świetnie w tej grupie odnajdą się osoby początkujace chcące zwiększyć swoją wiedzę na temat działania ludzkiego ciała, mechanizmów tworzenia się bólu pleców i sposobów jego profilaktyki. Przedewszystkim są to zajęcia dla osób odczuwających: dolegliwości kręgosłupa związane z siedzącym trybem życia, dyskomfort spowodowany bólem pleców w odcinku szyjnym, piersiowym oraz lędźwiowym oraz dla osób zmagających się ze zmianami zwyrodnieniowymi. Zajecia są ukierunkowane na poprawę zdrowia i charakteryzują się indywidualnym podejściem do problemów zdrowotnych uczestników.

Ashtanga Yoga

Ashtanga Yoga to wymagająca praktyka ktora pozwala praktykującemu rozwijać swoj największy potencjał zarowno na poziomie fizjologicznym, psychologicznym jak i duchowym . Siła , wytrzymałość i pot to jej wyjątkowe aspekty, dzięki którym ciało staje sie bardziej wzmocnione , elastyczne i zrelaksowane , mysli stają bardziej przejrzyste, a poprzez głębokie odpuszczenie jestesmy w stanie uwolnić sie od wszystkiego co nas rozprasza.

Ashtanga yoga charakteryzuje sie ustalonymi sekwencjami ćwiczeń ( asan ) tzw. ” serie”. Każda seria składa się z kolejnych asan, w ramach których każda pojedyncza pozycja przygotowuje nas do następnej. Pierwsza seria “Primary Series” (w sanskrycie “Yoga Chikitsa”) yoga therapy – oznacza terapia jogą , Jest przeznaczona do wzmocnienia ciała i układu nerwowego oraz wspomagania procesów leczenia . Druga seria, “Intermediate ” (Nadi Shodana), oczyszcza system nerwowy i jest jednocześnie bardzo energetyczna co oznacza ze wpływa na nasze emocje – otwiera kanały energetyczne . “Advanced Series A, B” są przeznaczone dla bardzo zaawansowanych uczniów i wymagają wysokiego poziomu siły i sprawności. Konieczne są lata regularnej praktyki.

Śri K. Patthabi Jois (zmarły w maju 2009 r.) był najwyższym uznanym autorytetem w dziedzinie Ashtangi Yogi którą na nowo odkrył, rozwinął oraz praktykował ze swoim guru Krishnamacharya (1888-1989 wielkiej sławy Yogi oraz uzdrowicielem ) , a w 1948 roku założył Ashtanga Yoga Research Institut w Mysore (Indie). Na początku lat 70- tych Sri K. Patthabi Jois i jego syn Manju Jois zostali zaproszeni przez swoich entuzjastycznych uczniów do USA co spowodowało rozkwit Ashtangi Yogi w świecie. Manju Jois pozostał w USA i od tego czasu nieprzerwanie uczy jeżdżąc po całym świecie co nas niezwykle raduje poniewaz daje to nam możliwość uczenia sie od źródła.

Zarówno dni pełni, jak i dni nowiu są obserwowane jako święta jogi w tradycji Ashtangi Yogi. Jaki jest tego powód?

Fazy księżyca

Podobnie jak wszystkie rzeczy o wodnistej naturze (ludzie są około 70% wody), jesteśmy dotknięci fazami księżyca. Fazy ​​księżyca są określane przez względną pozycję księżyca względem Słońca. Pełne księżyce występują, gdy są w opozycji i nowe księżyce, gdy są w związku. Słońce i księżyc wywierają grawitacyjny ciąg na ziemię. Ich względne położenie powoduje różne doświadczenia energetyczne, które można porównać do cyklu oddechowego. Energia pełni księżyca odpowiada końcowi wdechu, gdy siła prany jest największa. Jest to ekspansywna, wznosząca się siła, która sprawia, że ​​czujemy się energetycznie i emocjonalnie, ale nie do końca uziemiona. Upaniszady stwierdzają, że główna prana żyje w głowie. W czasie pełni księżyca jesteśmy bardziej uparci.

Nowa energia księżyca odpowiada końcowi wydechu, kiedy siła apany jest największa. Apana jest kurczącą się, skierowaną w dół siłą, która sprawia, że ​​czujemy się spokojni i uziemiona, ale gęsta i niechętna wysiłkowi fizycznemu.

The Farmers Almanac zaleca sadzenie nasion w nowiu, gdy siła korzenia jest najsilniejsza i przesadzanie w pełni księżyca, gdy siła kwitnienia jest najsilniejsza. Ćwiczenie Ashtangi Yogi z czasem sprawia, że ​​jesteśmy bardziej dostrojeni do naturalnych cykli. Obserwowanie dni księżycowych jest jednym ze sposobów rozpoznania i uhonorowania rytmów natury, abyśmy mogli żyć w większej harmonii z nią.

Z

Styczeń

  • Poniedzialek 21.01 (Pełnia)
Z

Luty

  • Poniedzialek 04.02 (Nów)
  • Wtorek 19.02 (Pełnia)
Z

Marzec

  • Sroda 06.03 (Nów)
  • Czwartek 21.03 (Pełnia)
Z

Kwiecień

  • Piatek 05.04 (Nów)
  • Piątek 19.04 (Pełnia)
Z

Maj

  • Niedziela 05.05 (Nów)
  • Sobota  18.05 (Pełnia)
Z

Czerwiec

  • Poniedzialek 03.06 (Nów)
  • Poniedzialek 17.06 (Pełnia)
Z

Lipiec

  • Wtorek 02.07 (Nów)
  • Wtorek 16.07 (Pełnia)
Z

Sierpień

  • Czwartek 01.08 (Nów)
  • Czwartek 15.08 (Pełnia)
  • Piątek  30.08 (Nów)
Z

Wrzesień

  • Sobota 14.09 (Nów)
  • Sobota 28.09 (Pełnia)
Z

Październik

  • Niedziela 13.10 (Pełnia)
  • Poniedzialek 28.10 (Nów)
Z

Listopad

  • Wtorek 12.11 (Pełnia)
  • Wtorek 26.11 (Nów)
Z

Grudzień

  • Czwartek 12.12 (Pełnia)
  • Czwartek  26.12 (Nów)

Opis zajęć

MYSORE

 W naszej szkole nauczamy Ashtanga Yoga w tradycji Sri K. Patthabi Jois
(Mysore / India). Nauka w stylu Mysore oznacza indiwidualną praktykę Ashtangi niezależnie od naszego poziomu rozwoju. Na zajęciach Mysore wykonuje się samodzielnie sekwencje asan ułożone przez Sri K. Pattabhi Joisa, w tempie dostosowanym do rytmu swojego oddechu. W praktyce obowiązuje zawsze ta sama kolejność asan, natomiast zakres i stopień zaawansowania wykonywanej sekwencji może ulec zmianie.

Mając doświadczenie i kwalifikacje w nauczaniu, zapewniamy każdemu uczniowi pogłębienie jego indywidualnej praktyki, zarowno na poziomie fizycznym jak
i mentalnym. Nacisk kładziony jest na indywidualne wsparcie każdego ucznia, tak aby każdy mógł ćwiczyć Ashtanga Yoge niezależnie od wcześniejszej wiedzy
i fizycznych wymagań.Początkujący są tak samo mile widziani jak zaawansowani uczniowie.

*Zajęcia Mysore nie są prowadzone w dni księżycowe.

Yoga Sivananda

Joga wg Sivanandy jest ścieżką jogi, która zachowała swoje pierwotne korzenie. Praktyka jest prowadzona tradycyjnie zgodnie z filozofią mistrzów jogi Sivanandy i jego ucznia Vishnudevanandy. Obecnie na całym świecie znajduje się 31 akredytowanych ośrodków Sivananda Jogi oraz ponad 11 ashramów w tym 4 w Indiach.

W trakcie zajęć (75 min) wykonujemy:
asany – prawidłowe pozycje, które wzmacniają i rozciągają ciało, poprawiają pracę gruczołów i organów wewnętrznych,
pranajamy – ćwiczenia oddechowe, przywracają żywotność ciała, poprawiają koncentracje i stabilizują emocje,
relaksację – odprężającą i rozluźniającą ciało, która eliminuje napięcia będące przyczyną złego samopoczucia, nadmiernego zmęczenia oraz stanów chorobowych.

 

Medytacja oznacza “zaznajomienie sie” i jest sposobem eksploracji ludzkiego wnętrza.

W naszym codziennym życiu zmysły zwrócone są na zewnątrz, medytacja daje wspaniałą możliwość skierowania się do wewnątrz i wsłuchania sie w siebie.

Medytacja pomaga uspokoić i zatrzymać myślenie oraz zrównoważyć emocje, może także wznieść nas na wyższe stany świadomości spokoju i czystości umyśłu.

Wszytskich pragnacych wyciszenia i skoncentrowanych na swoim wnętrzu, zapraszamy na grupowe zajęcia z medytacji.

Dołącz teraz!

Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy uczniów, aby pogłębiając praktykę podczas zajęć jak i również warsztatów stacjonarnych oraz wyjazdowych. Mamy nadzieję że poprzez praktykę odnajdziecie wewnętrzna harmonię, stabilność ciała i umysłu oraz pozytywne nastawienie w obliczu zawirowań i obowiązków codzienności.

Dołącz do nas na facebook'u, śledź nasze dwa profile i bądź zawsze na bieżąco.

Wszystkie Prawa Zastrzeżone © 2019 domyogi.pl - projekt i realizacja - www.strona-internetowa.com