Znajdź równowagę i odzyskaj energię

GRAFIK

UWAGA!

  • Kundalini yoga w każdy piątek na 20:00; prowadząca Adrianna Banaszyńska (zajecia płatne na miejscu tylko gotówka wdł. cennika, prosimy o zapisy)
  • W każdy pierwszy piątek nowego miesiąca zapraszamy na Noc Mantr (wdł. kundalini joga) – prowadząca Adrianna Banaszyńska

CENNIK

  1. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby, które posiadają ważny karnet lub wnoszą jednorazową opłatę przed zajęciami. Karnet jest ważny przez 30 dni od dnia udziału w pierwszych zajęciach. Obowiązują zapisy na zajęcia poprzez platformę WodGuru, na którą możesz zalogować się poprzez kliknięcie na wybrane zajęcia w Gaffiku powyżej lub poprzez zalogowanie się na konto klubowicza, zakładka “Zaloguj”.
  2. Zajęcia indywidualne po wcześniejszym ustaleniu terminu z nauczycielem – 150 zł
  3. Zniżki: -15% dla studentów na wszystkie karnety po wprowadzeniu kodu: YOGASTUDENT
    oraz -15% dla Seniorów na wszystkie karnety po wprowadzeniu kodu: YOGASENIOR

Płatność na miejscu tylko gotówką lub online poprzez platformę WodGuru przy wyborze karnetu lub pojedynczego wejścia.

Akceptujemy karty Multisport Plus i Multisport Senior.

Opis zajęć

Grupa początkująca

Grupa ta obejmuje swym zakresem naukę podstawowych asan  oraz używania pomocy do jogi. Jest zalecana dla osób, które zaczynają ćwiczyć jogę, oraz dla tych, którzy wracają po przerwie do praktyki. Zajęcia są dostosowane dla każdego, niezależnie od wieku czy sprawności fizycznej. Jeżeli czujesz niepewność dotyczącą swojej sprawności fizycznej lub chcesz mieć solidne podstawy do dalszej nauki jogi, ta grupa będzie doskonała dla Ciebie W czasie ćwiczeń używane są pomoce, takie jak: koce, klocki i paski – wykorzystane do indywidualnych potrzeb. Zajecia trwają 60-75min.

Grupa średniozaawansowana

Grupę średniozaawansowaną tworzą osoby, które ćwiczą regularnie i pragną pogłębić swoją praktykę. Zestaw asan w tej grupie jest poszerzony od zakresu realizowanego przez grupę podstawową. Miarą zaawansowania w jodze nie jest rozciągnięcie ciała, ale zwiększona świadomość swojego ciała. Poza podstawową znajomością pozycji bardzo ważna jest kontrola napinających się mięśni, czucie kości i stawów, umiejętność płynnego oddychania.

W grupie średniozaawansowanej zaczynamy się również uczyć pozycji odwróconych (tj. wykonywanych do góry nogami), takich jak świeca, stanie na przedramionach, stanie na rękach, stanie na głowie. Pozycje te działają bardzo korzystnie na nasze ciało, powodując odciążenie nóg i narządów wewnętrznych. W jodze przypisuje się im działanie regeneracyjne dla całego organizmu, stymulację odporności, regulację pracy gruczołów dokrewnych oraz działanie lecznicze w przypadku bólów głowy i problemów z zatokami.
Zajecia trwają 60-75min.

Grupa zaawansowana

Grupa zaawansowana dla osób regularnie praktykujących oraz dla nauczycieli, po wcześniejszym przygotowaniu na grupie ogólnej. Zajęcia bardzo wymagające, skupiające się na pogłębieniu praktyki, dopasowane do potrzeb danej grupy, w trakcie lekcji sięgamy po pozycje z wszystkich grup asan.

Ashtanga Yoga – informacje dla osób  początkujących

Ashtanga yoga jest wymagającą metodą ,aby rozwinąć stabilną i bezpieczną praktykę należy praktykować kilka razy w tygodniu;Początkowo zaleca  sie 2-3 razy w tygodniu.

Ważne jest budowanie praktyki przez  dłuższy czas  , po którym  stopniowo  dodawane są kolejno  asany;

  • wszystkie zajęcia w stylu Mysore są odpowiednie dla osób początkujących.
  • prosimy osoby początkujące o wcześniejszą rejestracje e-mail
  • minimum 1,5 godz. przed zajęciami nie powinno się spożywać żadnych posiłków aby wyłączyć działanie  układu  trawiennego
  • zaleca się wzięcie przed zajęciami ciepłego prysznica lub kąpieli po to aby wpłynąć na ocieplenie układu mięśniowego i aby wesprzeć proces detoksykacji, który jest wywoływany przez pocenie się w trakcie praktyki, aby nie zakłócać tych procesów , odczekaj z kąpielą przynajmniej godzinę po praktyce.
  • przynieś ze sobą ręcznik i zabierz swoja mate( jeżeli ja posiadasz, w innym wypadku na miejscu są szkolne)
  • jeśli masz jakieś pytania dotyczące praktyki (asan/ćwiczeń) lub trudności wynikające  z wszelkiego rodzaju zmian ,które na początku są nietypowe – porozmawiaj z nauczycielem  ( stare obrażenia lub blokady mogą pojawić sie ponownie pod wpływem regularnej praktyki).

 

Ashtanga Yoga

Ashtanga Yoga to wymagająca praktyka która pozwala praktykującemu rozwijać swój największy potencjał zarowno na poziomie fizjologicznym, psychologicznym jak i duchowym . Siła , wytrzymałość i pot to jej wyjątkowe aspekty, dzięki którym ciało staje sie bardziej wzmocnione , elastyczne i zrelaksowane , mysli stają bardziej przejrzyste, a poprzez głębokie odpuszczenie jestesmy w stanie uwolnić sie od wszystkiego co nas rozprasza.

Ashtanga yoga charakteryzuje sie ustalonymi sekwencjami ćwiczeń (asan) tzw. “serie”. Każda seria składa się z kolejnych asan, w ramach których każda pojedyncza pozycja przygotowuje nas do następnej. Pierwsza seria “Primary Series” (w sanskrycie “Yoga Chikitsa”) yoga therapy – oznacza terapia jogą , Jest przeznaczona do wzmocnienia ciała i układu nerwowego oraz wspomagania procesów leczenia . Druga seria, “Intermediate ” (Nadi Shodana), oczyszcza system nerwowy i jest jednocześnie bardzo energetyczna co oznacza ze wpływa na nasze emocje – otwiera kanały energetyczne . “Advanced Series A, B” są przeznaczone dla bardzo zaawansowanych uczniów i wymagają wysokiego poziomu siły i sprawności. Konieczne są lata regularnej praktyki.

Śri K. Patthabi Jois (zmarły w maju 2009 r.) był najwyższym uznanym autorytetem w dziedzinie Ashtangi Yogi którą na nowo odkrył, rozwinął oraz praktykował ze swoim guru Krishnamacharya (1888-1989 wielkiej sławy Yogi oraz uzdrowicielem ), a w 1948 roku założył Ashtanga Yoga Research Institut w Mysore (Indie). Na początku lat 70- tych Sri K. Patthabi Jois i jego syn Manju Jois zostali zaproszeni przez swoich entuzjastycznych uczniów do USA co spowodowało rozkwit Ashtangi Yogi w świecie. Manju Jois pozostał w USA i od tego czasu nieprzerwanie uczy jeżdżąc po całym świecie co nas niezwykle raduje ponieważ daje to nam możliwość uczenia się od źródła.

 

 

 

Opis zajęć

MYSORE

W naszej szkole nauczamy Ashtanga Yoga w tradycji Sri K. Patthabi Jois
(Mysore / India). Nauka w stylu Mysore oznacza indiwidualną praktykę Ashtangi niezależnie od naszego poziomu rozwoju. Na zajęciach Mysore wykonuje się samodzielnie sekwencje asan ułożone przez Sri K. Pattabhi Joisa, w tempie dostosowanym do rytmu swojego oddechu. W praktyce obowiązuje zawsze ta sama kolejność asan, natomiast zakres i stopień zaawansowania wykonywanej sekwencji może ulec zmianie.

Mając doświadczenie i kwalifikacje w nauczaniu, zapewniamy każdemu uczniowi pogłębienie jego indywidualnej praktyki, zarowno na poziomie fizycznym jak
i mentalnym. Nacisk kładziony jest na indywidualne wsparcie każdego ucznia, tak aby każdy mógł ćwiczyć Ashtanga Yoge niezależnie od wcześniejszej wiedzy
i fizycznych wymagań.Początkujący są tak samo mile widziani jak zaawansowani uczniowie.

Medytacja oznacza “zaznajomienie sie” i jest sposobem eksploracji ludzkiego wnętrza.

W naszym codziennym życiu zmysły zwrócone są na zewnątrz, medytacja daje wspaniałą możliwość skierowania się do wewnątrz i wsłuchania sie w siebie.

Medytacja pomaga uspokoić i zatrzymać myślenie oraz zrównoważyć emocje, może także wznieść nas na wyższe stany świadomości spokoju i czystości umyśłu.

Wszytskich pragnacych wyciszenia i skoncentrowanych na swoim wnętrzu, zapraszamy na grupowe zajęcia z medytacji.

Dołącz teraz!

Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy uczniów, aby pogłębiając praktykę podczas zajęć jak i również warsztatów stacjonarnych oraz wyjazdowych. Mamy nadzieję że poprzez praktykę odnajdziecie wewnętrzna harmonię, stabilność ciała i umysłu oraz pozytywne nastawienie w obliczu zawirowań i obowiązków codzienności.

Dołącz do nas na facebook'u, śledź nasze dwa profile i bądź zawsze na bieżąco.

Wszystkie Prawa Zastrzeżone © 2019 domyogi.pl - projekt i realizacja - www.strona-internetowa.com